Bilden är tagen på Aruba dec-09. Jätte svårt att få en fin blid i så starkt ljus. Men med hjälp av lite skugga så fångade jag utsikten.
Visar inlägg med etikett Sommar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Sommar. Visa alla inlägg
måndag 25 januari 2010
Lycka
Bilden är tagen på Aruba dec-09. Jätte svårt att få en fin blid i så starkt ljus. Men med hjälp av lite skugga så fångade jag utsikten.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)